Jak uplatnit voucher ještě na letošní dovolenou? Více informací ZDE.

Online poradna

Naše cestovní kancelář nyní dočasně funguje v omezeném provozu, prosíme proto o trpělivost. Budeme Vás kontaktovat během 2 dnů.
Děkujeme za pochopení.

storno zájezdu

Nový
04.8.2020

Dobrý den.Dne 31.3.20 jsme stornovali zájezd č.20 012 106. Po 3 měsících 26.6.20 jsme požádali o vyjádření k vrácení zálohy po odečtení stornopoplatku.Dne 28.6.20 jsme obdrželi odpověď,že částka bude vrácena co nejdříve,nejpozději 31.7.20 .Dnes je 4.8.20 a přes ujištění vaší kanceláře jsme nic neobdrželi.Je to neseriozní jednání.Doufáme,že bude dlužná částka vrácena obratem a nebudeme se muset obracet na ČOI,nebo na soud.

storno zájezdu

Nový
04.8.2020

Dobrý den.Dne 31.3.20 jsme stornovali zájezd č.20 012 106. Po 3 měsících 26.6.20 jsme požádali o vyjádření k vrácení zálohy po odečtení stornopoplatku.Dne 28.6.20 jsme obdrželi odpověď,že částka bude vrácena co nejdříve,nejpozději 31.7.20 .Dnes je 4.8.20 a přes ujištění vaší kanceláře jsme nic neobdrželi.Je to neseriozní jednání.Doufáme,že bude dlužná částka vrácena obratem a nebudeme se muset obracet na ČOI,nebo na soud.

zrušená dovolená do Černé Hory

Nový
28.7.2020

Dobrý den ,chci se zeptat na číslo zájezdu 6984985 máme zaplacené 36972 kč a zatím jsme nedostali žádný woucher ani vyjádření do kdy budeme čekat,až se někdo ozve měli jsme to přes Invii,ale tam nám bylo napsáno,že máme čekat,jen chci vědět,do kdy,děkuji Krajčová.Dovolená měla být od 27.6 do 7.7.Černá Hora.Budva

storno

Nový
22.7.2020

7.5.jsem posílala maila na storno zájezdu,neozvali jste se,naopak ted jste mi poslali,že mám ještě doplatit.Takhle sprostě se chováte k zákazníkům,kteří vám byli věrni 30 let.Menší cestovky byly slušné a do týdne vrátily/quicktour,geops/v květnu jsem rušila vše,protože manželovi je 74.Problém je jen u vás,nejhorší cestovka,z kterou se nedalo domluvit ani telefonicky,naprosté rozčarování od p.Bujoka

storno zájezdu

Nový
26.6.2020

Dobrý den.31.3.2020 jsme podali žádost o storno zájezdu č 20 012 106.Přesto,že má CK 14 dní na vrácení zálohy bez stornopoplatku,jsme dosud nic neobdrželi.Myslím,že 3 měsíce je dlouhá doba a my jsme nedostali ani vyrozumění kdy bude obnos vyplacen.Děkuji za odpověď.

Zaslání voucheru

Nový
19.6.2020

Dobrý den, po vašem oznámení, že se nekonají lety do Chánie je možno obdržet voucher na zaplacenou zálohu číslo zájezdu 8051589. Sdělte prosím kdy voucher dostanu poštou . Děkuji Kyzivát

Zrušení zájezdu

Nový
11.6.2020

Dobrý den,
mám u Vás rezervovaný zájezd na ostrov Samos a dnes jsem se po telefonickém dotazu z mé
strany dozvěděla ,že se zájezd ruší z Vaší strany. Bylo mi divné ,že už delší dobu ostrov Samos nemáte v nabídce, proto jsem dnes telefonovala ,abych se ujistila ,jestli smlouva platí.
Prosím ,aby jste informovali všechny klienty včetně mě a zrušili smlouvy z Vaší stany, abychom si mohli objednat zájezd u jiné ck ,která na Samos zájezdy uskuteční. A žádám Vás o urychlení vrácení nemalé zálohy, na kterou mám dle informace od právníka nárok .Děkuji za rychlé vyřízení. Vrabcová

Storno

Nový
04.6.2020

Dobrý den,kdy nám bude vyplaceno storno,které jsme posílali 15.3.2020?Dle zákona jste byli povinni toto vyřídit do 14 dnů.Číslo smlouvy 8052240.MPMR nás odkázalo na Čoi tak čekáme zda se ozvete sami nebo se máme na tuto instituci obrátit.Děkuji Lembacherová.Jinak je dost podivné,že někteří vaši klienti se stornem v březnu uspěli,takže tomu vůbec nerozumíme.

Podmínky dovolene

Nový
20.5.2020

Dobrý den paní Lambrouová,
obracím se na Vás již po několikáté coby zástupce společnosti Travelfamily s dotazem týkající se letní dovolené.
V souvislosti s aktuání situací jsem očekávala, že nás společnost bude sama kontaktovat s návrhem řešení vypořádání námi zakoupeného zájezdu resp. zaplacené zálohy ve výši 50%. Jako řada jiných klientů legitimně očekávám Váš proaktivní přístup v zajištění předmětného zájezdu či návrh na jeho vypořádání pro případ, že zájezd nebude možno uskutečnit. Nedomnívám se, že vyčkávací taktika bez komunikace s klientem přinese pozitivní hodnocení od klientů, neboť bohužel zanechává jen pocit neserióznosti a nezájmu. Pokud i nadále nebudete s klienty komunikovat (dle automatické odpovědi mailu máte být od 17.5. již v kanceláři), jsem připravena na Vás podat hromadnou žalobu. Požaduji po Vás navrácení zálohy či informaci o tom, zda a za jakých podmínek se zájezd uskuteční. Berte toto prosím jako předžalobní výzvu ve smyslu § 142a občanského soudního řádu.

Děkuji Goldová

Nemůžete najít odpověď?
Zeptejte se